معرفی ساطی رود

درباره شرکت ساطی رود

                                                                                                                                      

  • ساطی رود با هدف ارائه یک خدمت جدید در صنعت و بازار تایر از موسسان و شرکای با تجربه بیشتر از 20 سال در سال 1391 تشکیل شد .در ابتدای فعالیت ، تمرکز بر روی توزیع محصولات کارخانجات تولید تایر داخلی و در ادامه بدلیلی تغییر نیاز های بازار و مشتریان (* تغییر تایرهای بایاس به تایرهای رادیال )  و هچنین عدم پاسخگویی کامل تولیدات داخلی به نیازهای کشور (به خاطر مشکلات سیاسی - اقتصادی و.....) تحقیق بر روی محصولات خارجی و کارخانجات کشور دیگر انجام پذیرفت و نهایتا این شرکت اقدام به دریافت نمایندگی گروه شرکتهای سایلون را اخذ نمود . همچنین این شرکت تامین نیازهای داخلی را با واردات گروه محصولات سایلون (PCR-TBR-OTR) از ابتدای سال 1390 آغاز کرد 
  • شرکت ساطی رود متناسب سازی نیازهای بومی را باتوجه به شرایط و نوع مصرف داخلی ، همواره در برنامه های خود قرار داده است .بنابراین با سفارش مداوم تولید محصولات خاص به کارشناسان فنی گروه شرکت سایلون ، موجب رضایت مصرف کنندگان محترم را تامین نموده است بطوریکه این شرکت جزء پنج واردکننده برتر تایر کشور گردیده است .
  •  
  • شرکت ساطی رود با توجه به سطح کیفیت محصولات سایلون و گستردگی سازمان مهندسی فروش و توزیع در سطح کل کشور و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان نهایی ، موفق به دریافت ثبت نمایندگی شرکتهای خارجی در مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت ، معدن و تجارت گردید.

  • شرکت ساطی رود با در اختیار داشتن یک گروه با تجربه و حرفه ای در زمینه بازاریابی یک شبکه گسترده فروش در سراسر کشور را ایجاد نموده است .

  • بخش خدمات فروش این شرکت با در اختیار داشتن کارکنان و کارشناسان مجرب با ارائه ضمانت 5 ساله جهت تایرهای سایلون ، همواره در ایجاد رضایت هر چه بیشتر مشتریان کوشا بوده است .

 

 
 
 
 
تماس با ما
دفتر مرکزی : تهران سهروردی شمالی خیابان خرمشهر پلاک 43 واحد 8 شرکت ساطی رود
تماس با ما ورود به سامانه